HOME  >  GARANTIE & KLACHTEN

 

Garantie & klachten

GARANTIE.

KLACHTEN.

Wij streven naar de hoogste kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in perfecte staat aan je te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er andere onvoorziene omstandigheden ontstaan waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien dien je binnen twee maanden na het ontdekken van een defect hiervan melding te maken. Indien het defect binnen de garantieperiode valt, zullen wij kosteloos zorgen voor vervanging van het product.

Mocht er iets niet naar wens zijn verlopen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sovisagie.nl Indien wij samen niet tot een passende oplossing kunnen komen, kun je jouw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie deponeren.

KLACHTEN.